Wybierz zakres tematów
- Wstęp do programowania w C# - Visual Studio. Przejdź do tematów
- Informatyka dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy (wydawnictwo MiGra). Przejdź do tematów
Wstęp do programowania w C# - Visual Studio
Poniższe linki zawierają treści związane z kursem programowania w języku C#. Kolejne lekcje prowadzą od podstawowych pojęć i funkcji tego języka do metod zaawansowanych w programowaniu obiektowym.
Pierwsze lekcje pozwolą Ci poznać środowisko kompilatora Visual Studio, które jest darmowe w wersji Community
Instalacja i pierwsza aplikacja w Visual Studio

Zobacz
Obsługa klawisza

Zobacz
Przesyłanie komunikatu zwrotnego

Zobacz
Reakcja na zawarte przyciski w oknie dialogowym w C#

Zobacz
Typy wartościowe w C#

Zobacz
Operatory arytmetyczne, logiczne i relacyjne w języku C#

Zobacz
Łańcuch formatujący ToString()

Zobacz
Przechwytywanie zdarzeń klawiatury

Zobacz
Przechwytywanie zdarzeń myszy

Zobacz
Zabezpieczenia edycyjne

Zobacz
Opcje wyboru. Instrukcja warunkowa switch

Zobacz
Menu aplikacji. Kontrolka MenuStrip

Zobacz
Aplikacja wielookienkowa MDI

Zobacz
Komunikacja w aplikacji wielookienkowej

Zobacz
Graficzna reprezentacja funkcji menu

Zobacz
Okna dialogu zapisu i odczytu plików

Zobacz
Kontrolka Timer w aplikacji i zmienna losowa

Zobacz
Kolor i okno dialogowe koloru

Zobacz
Okno dialogowe czcionek- FontDialog

Zobacz
Pasek postępu- ProgressBar

Zobacz
Iteracje. Pętla for, do-while, while

Zobacz
Pojęcie funkcji (metody) w C#

Zobacz
Pozycja znaku w łańcuchu znaków. Visual Studio C#

Zobacz
Format czasu. Zegar cyfrowy Visual Studio C#

Zobacz
Zegar analogowy. Podstawowe funkcje graficzne.

Zobacz
Jednowymiarowe tablice statyczne. Visual Studio C#

Zobacz
Statyczna tablica wielowymiarowa. C# Visual Studio

Zobacz
Tablice i klasa Array. Visual Studio C#

Zobacz
Struktury i listy w Visual Studio C#. Część 1

Zobacz
Operacje na liście w Visual Studio C#. Część 2

Zobacz
Informatyka dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy
Wydawnictwo MiGraZakres materiału omawiany na lekcjach informatyki w szkole średniej. Tematy bazują na podręcznikach wydawnictwa MiGra z cyklu: TERAZ BAJTY. Dany podręcznik można zakupić na stronie wydawnictwa (zamów podręcznik)
Code Blocks- błąd kompilacji

Zobacz
Komputer i urządzenia peryferyjne. Klasa 1

Zobacz
Systemy operacyjne i inne oprogramowanie. Klasa 1

Zobacz
Opracowanie dokumentów tekstowych o rozbudowanej strukturze. Klasa 1

Zobacz
Tworzenie konspektu dokumentu. Klasa 1

Zobacz
Dzielenie dokumentu tekstowego. Klasa 1

Zobacz
Praca w trybie recenzji. Tabulatory i ich rodzaje. Klasa 1

Zobacz
Konwersja tekstu na tabelę. Edytor równań. Klasa 1

Zobacz
Opracowywanie grafiki rastrowej. Klasa 1

Zobacz
Tworzenie obrazu w programie GIMP. Klasa 1

Zobacz
Wybrane narzędzia programu GIMP. Klasa 1

Zobacz
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych. Klasa 1

Zobacz
Dźwięk i film w prezentacji multimedialnej. Klasa 1

Zobacz
Wprowadzenie do programowania

Zobacz
Języki programowania. Klasa 1

Zobacz
Stosowanie zmiennych język c++. Klasa 1

Zobacz
Zapisywanie rozwiązania problemów. Klasa 1

Zobacz
Proste warunki logiczne. Klasa 1

Zobacz
Złożone warunki logiczne. Klasa 1

Zobacz
Algorytmy z warunkami zagnieżdżonymi. Klasa 1

Zobacz
Iteracja. Klasa 1

Zobacz
Instrukcje iteracyjne zagnieżdżone. Klasa 1

Zobacz
Sieci komputerowe. Łączenie komputerów w sieć. Klasa 2

Zobacz
Bezpieczeństwo i ochrona danych w komputerach. Klasa 2

Zobacz
Formuły, funkcje i wykresy w arkuszu kalkulacyjnym. Klasa 2

Zobacz
Stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego. Klasa 2

Zobacz
Przedstawianie danych w postaci wykresu. Klasa 2

Zobacz
Zastosowanie arkusza kalkulacyjnego. Klasa 2

Zobacz
Filtry, tabele i wykresy przestawne. Klasa 2

Zobacz
Opracowywanie grafiki wektorowej. Klasa 2

Zobacz
Edytor grafiki wektorowej- program Inkscape. Klasa 2

Zobacz
Iteracje. Pętla for C++. Klasa 2

Zobacz
Iteracje. Pętla while C++. Klasa 2

Zobacz
Pętla do wile C++. Klasa 2

Zobacz
Pojęcie funkcji w języku C++. Klasa 2

Zobacz
Funkcje bez parametrów. Klasa 2

Zobacz
Funkcja niezwracająca wartości. Klasa 2

Zobacz
Tablica jednowymiarowa. Klasa 2

Zobacz
Algorytm badania pierwszości liczb. Klasa 2

Zobacz
Obliczanie wartości elementów ciągu Fibonacciego. Klasa 2

Zobacz
Sortowanie bąbelkowe. Klasa 2

Zobacz
Sortowanie przez wstawianie. Klasa 2

Zobacz
Jak zapisana jest strona www ? Klasa 2

Zobacz
Reprezentacja danych w komputerze. Klasa 3

Zobacz
Wybrane urządzenia cyfrowe. Klasa 3

Zobacz
Tworzenie baz danych. Klasa 3

Zobacz
Tworzenie formularzy w relacyjnej bazie danych. Klasa 3

Zobacz
Filtry i kwerendy bazy danych. Klasa 3

Zobacz
Korespondencja seryjna. Klasa 3

Zobacz
Projektowanie modeli 2D i 3D. Klasa 3

Zobacz
Projekt ogrodu. Klasa 3

Zobacz
Projekt własnego pokoju. Klasa 3

Zobacz
Praca z danymi tekstowymi. Typ char i string. Klasa 3

Zobacz
Wyszukiwanie wzorca w tekście. Klasa 3

Zobacz
Używanie danych tekstowych w języku C++. Klasa 3

Zobacz
Przetwarzanie tekstu- ćwiczenia utrwalające. Klasa 3

Zobacz
Szyfr Cezara. Klasa 3

Zobacz
Szyfrowanie przestawieniowe. Klasa 3

Zobacz
Wyszukiwanie metodą połowienia. Klasa 3

Zobacz
Algorytm zachłanny- wydawanie reszty. Klasa 3

Zobacz
Algorytm obliczania silni. Klasa 3

Zobacz
Rekurencyjne obliczanie wartości elementów ciągu Fibonacciego. Klasa 3

Zobacz
Algorytmy na liczbach. Klasa 3

Zobacz