aFizyka logo

Zamów podręcznik wydawnicta MiGra (sklep wydawnictwa)

Używanie danych tekstowych w języku C++. Klasa 3

Ćwiczenia utrwalające pracę z instrukcjami przeprowadzającymi prace ze zmiennymi tekstowymi

Ćwiczenie 10 str. 112 z podręcznika

Na podstawie ćw. 10/ 112 zmodyfikuj program tak, aby zmieniał dowolny znak wprowadzony z klawiatury na inny znak podany z klawiatury

zmodyfikuj program tak, aby zmieniał dowolny znak wprowadzony z klawiatury na inny znak podany z klawiatury

Ćwiczenie 11 str. 113 z podręcznika

Napisz program wyprowadzający na ekran pierwszą i ostatnią literę wyrazu wprowadzonego z klawiatury

Napisz program wyprowadzający na ekran pierwszą i ostatnią literę wyrazu wprowadzonego z klawiatury

Ćwiczenie 12 str. 113 z podręcznika

Zmodyfikuj program zapisany w ćwiczeniu 11. Program powinien zamieniać miejscami pierwszą literę z ostatnią, gdy są różne, a następnie wyprowadzić na ekran zmieniony wyraz. W przypadku jednakowych liter powinien się wyświetlić odpowiedni komunikat.

Program powinien zamieniać miejscami pierwszą literę z ostatnią, gdy są różne, a następnie

Ćwiczenie 13 str. 113 z podręcznika

Napisz program zamieniający co drugą literę wyrazu wprowadzonego z klawiatury na literę x i wyprowadzający zmieniony wyraz na ekran

program zamieniający do druga literę wyrazu wprowadzonego z klawiatury na literę x